What a wonderful night

finally silence…

…only crowded shopping centres, Christmas carols, meat rolled in cabbage, oven heat and decorating the Christmas tree.

Enjoy! While it lasts.

    

   

  

7 Responses to “What a wonderful night”

  1. so… ar trebui sa colind ceva? 🙂

    la multi ani sa ai! si cat mai multa fericire si multumirea anul viitor! in tara asta, sper!

  2. Si tie un An Nou mai armonios si plin de impliniri, Mihai! Aici sau oriunde te simti/vei simti ca acasa :).

  3. in noaptea de rev m-am simtit acasa in jointuri prime quality cu prietenii si mult whisky si cognac! niste senzatii extraordinare! 😀

    dar sa stii, de 4 zile nu am mai fumat nici macar tigari normale! se poate trai si in tara asta, zic eu! 🙂

  4. so, tot la brad ai ramas? 😀

    s-au, te-ai indragostit in sfarsit? 🙂

  5. si sa nu uit, la multi ani! 😀

  6. mda, am cam ramas la brad… s-au intamplat chestii intre timp. multe… one day I’ll start writing. soon 🙂

  7. nu stiu de ce am scris “s-au”… :)) cred ca fie ma gandeam deja la “te-ai” sau ora tarzie a fost de vina.

    astept/asteptam comebackul!

Leave a comment